دوره مقدماتی کلیستنیکس

آنچه در این دوره هدف میباشد:
این دوره یکی ازکارگاه های آموزشی ما برای یادگیری حرکت تخصصی رشته کلیستنیکس می باشد که به همراه تمرینات و بدنسازی های ضروری خدمت شرکت کنندگان عزیز ارائه میگردد.
مدرس این کارگاه با تحلیل و بررسی نیاز ها و هدف های مختلف عموم ورزشکاران با ارائه شیوه های نوین در اجرای این حرکت، تمریناتی رو سرفصل قرار دادن که به راحتی میتوانید با یادگیری این سرفصل ها و نکات و موارد تمرینی در آن به حرکاتی چون Muscle-up . Human-flag . Front-lever planche-straddle . Back-lever .و تکنیک ها و بدنسازی های عمومی و تخصصی آن برای بالا بردن استقامت و قدرت و همچنین انعطاف پذیری در این حرکات برسید تا برای اجرای هرچه بهتر حرکت تخصصی این رشته و یا برطرف کردن نقاط ضعف تمریناتی رو در دست داشته باشید و بهترین خودت باشی!
ضمنا هدف اینگونه دوره ها بر طرف کردن آزمون و خطا شما عزیزان می باشد تا نتیجه گیری دقیقتری رو به همراه داشته باشید، تا در زمان و خیلی از عوامل دیگه صرفه جویی کنید و به بهترین نتایج برسید.

مدرس: ایمان دهقانی
طول دوره:
۱ ماهه: ۸ الی ۱۲ جلسه (بدون ذخیره)

۳ ماهه: ۲۴ الی ۳۶ جلسه (۲ الی ۴ جلسه ذخیره)

هزینه دوره:
پکیج ۸ جلسه ای   ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان
پکیج ۱۲ جلسه ای ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پکیج ۳۶ جلسه ای ۹.۰۰۰.۰۰۰ تومان ۱۵٪ تخفیف ۷.۶۵۰.۰۰۰ تومان(۴ جلسه فریز)

پرداخت اقساطی:
قسط اول ۳.۸۲۵.۰۰۰ تومان

قسط دوم ۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان

قسط سوم ۱.۷۵۰.۰۰۰ تومان

پکیج ۲۴ جلسه ای ۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان ۱۰٪ تخفیف ۶.۷۵۰.۰۰۰ تومان(۲ جلسه فریز)

پرداخت اقساطی:
قسط اول ۳.۲۰۰.۰۰۰ تومان

قسط دوم ۲.۱۰۰.۰۰۰ تومان

قسط سوم ۱.۶۵۰.۰۰۰ تومان

زمان شروع دوره: مهر ماه ۱۴۰۲
سانس:
روز های زوج۱۱ الی ۱۲:۳۰
روز های فرد ۹ الی ۱۰:۳۰ ۱۱ الی ۱۲:۳۰ ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۰۰ ۱۷ الی ۱۸:۳۰ ۱۹ الی ۲۰:۳۰
فرمت: تئوری و عملی
نحوه برگزاری: سرفصل های تئوری و عملی (بررسی و تحلیل حرکات با جرای حرکات برای درک بهتر نکات و تکنیک ها)
محل برگزاری: ایران. استان تهران. شهر تهران
آزمون و مدرک :
این دوره تمرین دارد و انجام تمرینات بسیار مهم هستند و در پایان دوره به دانش پذیری که تمرینات را کامل انجام داده باشد و در آزمون پایان دوره موفق شود، گواهی افتخاری برای حضور در دوره از طرف تناسب با ما برایشان صادر میشود. (این گواهینامه صرفا افتخاری بوده و فاقد هرگونه ارزش قانونی از سمت سازمان های ورزشی و اداره ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران می باشد)
آزمون هر سطح در روز دوره مربوطه برگزار میشود. (توسط پشتیبانی اطلاع رسانی خواهد شد)

مخاطب اصلی این دوره چه کسانی هستند ؟

افراد عادی یا حرفه ای که سابقه فعالیت ورزشی مرتبط یا غیر را دارند و علاقه مند به یادگیری حرکات تخصصی شاخه فری استایل در رشته ورزشی کلیستنیکس هستند و ورزشکاران در هر سطح یا مرحله ای که باشند برای بالابردن سطح مهارت های خود و یادگیری این حرکت امکان شرکت در این کارگاه را دارند.

نکته مهم: بعد از ثبت نام مصاحبه تعیین صلاحیت در دوره توسط پشتیبانی صورت میگیرد و در صورت عدم تعیین صلاحیت هزینه ی ثبت نام عودت میگردد.